NetSuite support

NetSuite support

Onze ondersteuning biedt snelle, lokale en hoogwaardige service aan bedrijven die NetSuite gebruiken. We bieden ook ondersteuningsdiensten aan bedrijven die NetSuite bij een andere partner hebben geïmplementeerd. De klantentevredenheid over Greenstep ligt op een zeer hoog niveau.

Onze diensten zijn ontworpen om echt aan de behoeften van onze klanten te voldoen. Ze bestaan niet alleen uit technische ondersteuning, maar uit de samenwerking van multidisciplinaire teams, waarbij de klant centraal staat. Greenstep onderscheidt zich van haar concurrenten met een team van meer dan 700 financiële experts om de business van de klant te ontwikkelen. Onze ondersteuning gaat boven de zakelijke behoeften uit - wij ondersteunen klanten echt vanuit een financieel en procesmatig perspectief.

In NetSuite projecten begint onze support vaak in de laatste fase van de initialisatie. De noodzaak van ondersteuningsdiensten hangt af van de organisatie van de klant en de mate waarin de klant betrokken is geweest bij bv. de test- en implementatiefase.

Onze ondersteuningsdiensten zijn onderverdeeld in drie delen:

  1. Administrator support
  1. Disruption management
  1. Change and development management

Administrator Support geeft training in het gebruik van NetSuite. Dergelijke ondersteuning kan bijvoorbeeld nodig zijn als een gebruiker NetSuite begint te gebruiken zonder enige ervaring met de software.

Disruption Management verwijst naar ondersteuning die is ontworpen om snel te reageren op verstoringen in de NetSuite-omgeving.

Change and Development Management omvat alle door de klant gevraagde wijzigingen aan de NetSuite-omgeving. We handelen proactief en stellen wijzigingen voor wanneer we vaststellen dat deze gunstig zijn voor de klant. Vaak wordt de ontwikkeling van NetSuite gedaan terwijl het bedrijf van de klant evolueert.

SLA Support

Wij volgen het Service Level Agreement-model bij onze ondersteuningsactiviteiten. SLA-ondersteuning garandeert een vooraf bepaald serviceniveau voor de klant. Alle NetSuite-supportaanvragen aan Greenstep worden gecategoriseerd en de randvoorwaarden worden aan de klant beschreven en voor de verschillende categorieën gedefinieerd. Bij supportaanvragen die als "kritiek” zijn gecategoriseerd, beloven we klanten bijvoorbeeld een antwoord binnen 2 uur en een oplossing binnen 4 uur na het indienen van de supportaanvraag. Wij voldoen nauwkeurig aan de SLA-definities en leveren desgewenst SLA-rapporten over alle supportverzoeken.