NetSuite Customer Relationship Management (CRM) is ontworpen om klantenserviceprocessen te stroomlijnen, de klanttevredenheid te verbeteren, maar ook leadrelaties te helpen onderhouden.
De robuuste functies en voordelen van NetSuite CRM maken het tot een onschatbare tool voor het onderhouden van klantrelaties, het stimuleren van nieuwe verkoopleads en het verhogen van de verkoopprestaties in het algemeen. Er zijn meerdere add-ons die het gebruik van het ERP kunnen uitbreiden en helpen om het proces van leadgeneratie tot contant geld te uniformiseren.
Of u nu een klein bedrijf bent dat de processen van uw klantenservice wil stroomlijnen of een groot bedrijf dat de verkoopprestaties wil verbeteren, NetSuite CRM heeft de tools en mogelijkheden om aan uw behoeften te voldoen. Aanpassings- en automatiseringsmogelijkheden zorgen ervoor dat de oplossing precies past.
Bekijk het zo:
"Als je een huis bouwt, heb je de elektricien, de loodgieter, de timmerman en alle andere arbeiders. Iemand moet hun werk coördineren en een wederzijds begrip hebben om het huis af te krijgen. Dat is onze rol in klantprojecten met NetSuite, we coördineren de CRM, Finance, Accounting om een compleet huis te bouwen dat de NetSuite ERP is."